نورپردازی تجاری و اداری

نورپردازی تجاری و اداری

مجموعه چراغ های اداری LED برای فروش آریا ترانور با سبک ها و مدل های متنوعی مشخص می شود که هر کدام متناسب با نیاز مصرف کننده طراحی شده اند. در این مقاله  ثامن به بررسی نحوه استفاده از این چراغ ها و اهمیت نورپردازی می پردازیم.

نورپردازی ساختمان های اداری و تجاری

چراغ اداری روکار هر نوع محل، یا تجاری یا حتی مسکونی. اگر در طراحی از بهترین متریال و ابزار استفاده شود، هیچ کدام بدون نورپردازی مناسب و معمولی زیبایی خود را نشان نمی دهند. نورپردازی در فضاهای اداری و خرده فروشی نیز تاثیر زیادی بر جریان کار و انرژی کارکنان دارد.


با توجه به این مشکل می توان گفت که استفاده از نور و نوع مناسب نور بسیار مهم است و نیاز به دقت و دانش زیادی دارد.

به عنوان مثال اگر در دفتری هستید، رنگ نور یا شدت نور مناسب نیست، احساس خواب آلودگی می کنید و انرژی خود را از دست می دهید و در نتیجه راندمان کاری افراد در محیط کاهش می یابد، اما تا زمانی که برای روشنایی هر مکانی باید از چراغ های LED اداری و تجاری مناسب استفاده کنید، نه تنها این اتفاق نمی افتد، بلکه سرعت جمع آوری را نیز افزایش می دهد.

واحد اندازه گیری تابش نور در هر متر مربع لوکس نام دارد که برابر با یک لومن در هر متر مربع است و نور درک شده توسط چشم انسان را مشخص می کند. به عنوان مثال، شدت نور مناسب برای نقاط مختلف فضای اداری به شرح زیر است:

نور مناسب برای سقف: 0.6 تا 0.9 لوکس

نور مناسب برای دیوار: 0.3 تا 0.8 لوکس

نور مناسب برای سطوح کار: 0.2 تا 0.6 لوکس

نور مناسب برای کف: 0.1 0.5 لوکس

نورپردازی مناسب علاوه بر زیبایی بیشتر به محیط، فواید زیادی دارد که کمترین آن نقش آن در تامین امنیت بصری است.

بهره وری اقتصادی روشنایی اداری و تجاری

افزایش جمعیت این کشور و به تبع آن افزایش نیازهای انسان مقوله ای اجتناب ناپذیر است و در سال های اخیر باعث شده است ساعات کاری هر فرد نسبت به گذشته چندین درصد افزایش یابد.

به دلیل این مشکل، متوجه می شویم که مقدار نور مورد نیاز بیشتر توسط منابع نور مصنوعی تامین می شود. در نتیجه در صورت عدم وجود منبع نور کم مصرف و چراغ های ال ای دی، مجموعه ماهیانه هزینه زیادی را به صورت برق پرداخت می کند.

استفاده از چراغ های LED اداری و تجاری باعث کاهش 85 درصدی مصرف انرژی می شود و از آنجایی که این چراغ ها با تکنولوژی SMD تولید می شوند، با تولید گرمای کمتر نیز باعث کاهش اتلاف انرژی می شود.

لامپ های ال ای دی علاوه بر اینکه نسبت به سایر انواع لامپ ها دارای فلز بسیار کمتری هستند، نور خروجی بیشتری نیز دارند که سودآوری این محصولات را نشان می دهد.

بهره نوری یا عملکرد نور به معنای میزان نوری است که برای مصرف مقدار مشخصی انرژی یا انرژی مصرف می شود. بخشی از این پارامتر لومن بر وات است و لازم به ذکر است که نور LED دارای خروجی نور بین 74 تا 120 لومن بر وات است و این مقدار در یک لامپ رشته ای بین 10 تا 15 لومن بر وات و 45 تا 65 لومن است. در هر وات در یک لامپ کم مصرف آن وات است.

اما استفاده از روشنایی LED اداری و تجاری نه تنها هزینه های جمع آوری را کاهش می دهد، بلکه با استفاده بهینه از انرژی و عدم وجود تشعشعات مضر و قابلیت بازیافت، از طبیعت و محیط زیست محافظت می کند.

امنیت بصری برای چراغ های LED تجاری و اداری

در بسیاری از محیط های کسب و کار، مواردی که نیاز به توجه دارند رسیدگی می شود. به عنوان مثال، زمانی که فردی در حال ساخت جواهرات یا تعمیر قطعات کامپیوتری است، نسبت به زمانی که با کامپیوتر کار می کند به نور بیشتری نیاز دارد تا به چشم و کاری که انجام می دهد آسیبی نرسد.

ایمنی بصری فاکتورهای دیگری هم دارد، مثلاً اگر شدت نور استفاده شده بیشتر از حد استاندارد و غیر متعارف باشد، باعث خیرگی چشم و سردردهای مزمن می شود و به مرور زمان بر سلامت چشم ها تأثیر می گذارد.

چراغ های LED خودکار سطحی از امنیت را به ارمغان می آورند. از آنجایی که چراغ های LED اداری و تجاری به صورت متمرکز و قابل تنظیم نور ساطع می کنند، توزیع نور بر اساس خواسته مصرف کننده انجام می شود.

قیمت روشنایی اداری تجاری

روشنایی اداری LED تجاری ممکن است گرانتر از لامپ های فلورسنت یا لامپ های متال هالید به نظر برسد، اما اگر عمر مفید و مصرف برق آن را در نظر بگیرید، قیمت آن معقول است. و مناسب.

خرید چراغ اداری LED تجاری

اگر به دنبال یافتن یک برند رایج در هنگام خرید است، آریاتانور، بهترین تولید کننده محصولات LED، ممکن است برای شما مناسب باشد.

برای خرید محصولات مورد نظر کافیست با کارخانه آریاترانور تماس بگیرید و محصولات مورد نظر را سفارش دهید.




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : وبمستران
تاریخ : پنج شنبه 9 آذر 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: